مشکلات افزایش اعتبار

۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰ کد : ۳۹۵۳ خبری
تعداد بازدید:۸۳۸

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند جهت افزایش اعتبار از مرورگر فایرفاکس یا اخرین نسخه مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید. ضمنا دانشجویانی که اقدام به افزایش اعتبار نموده اند ولی کیف پول سامانه تغذیه شارژ نشده است لطفا به نکات زیر توجه داشته باشند.

مرحله اول:در اکثر مواقع مبلغ کسر شده، بلافاصله از سوی بانک یا نهایتا 72 ساعت بعد، به حساب شخص بازگشت داده می شود، اما پیامک از سوی بانک برای شما ارسال نمی شود. لذا خواهشمند است قبل از هر گونه ارسال تیکت، ایمیل یا تماس تلفنی حساب بانکی خود را با دقت بررسی نمایید.

مرحله دوم:در بسیاری از موارد دانشجویانی که دارای دو مقطع تحصیلی یا بیشتر هستند، بعد از ورود به سامانه تغذیه بدون تغییر کاربر جاری (کاربر جاری به طور پیش فرض قدیمی ترین شماره دانشجویی می باشد) اقدام به شارژ می نمایند. لذا خواهشمند است قبل از هر گونه ارسال تیکت، ایمیل یا تماس تلفنی، نسبت به بررسی این موضوع اقدام نمایید و در صورت تایید، با استفاده از ایتم انتقال اعتبار، مبلغ را به شماره دانشجویی موردنظر انتقال دهید.

مرحله سوم:در صورت اطمینان از مراحل اول و دوم، با مراجعه حضوری به بانک یا بانکداری اینترنتی نسبت به دریافت گزارش بانکی تا 10 روز بعد از تراکنش ناموفق اقدام نموده و بعد از هایلات کردن تراکنش موردنظر، گزارش بانکی را به student_affairs@ut.ac.ir ایمیل نمایند، در غیر اینصورت پاسخ دهی امکان پذیر نمی باشد. ضمنا  توجه داشته باشید که گزارش از دستگاه های خودپرداز (ATM) قابلیت پیگیری ندارد.

* در صورت ارسال ایمیل، مشخصات کامل خود از قبیل (کدملی، شماره دانشجویی و شماره تلفن همراه ) ذکر نمایید.